Zupa gulaszowa

Dzisiaj na stole w mojej kuchni zagościła zapomniana zupka gulaszowa 😋
Jest naprawdę przepyszna, gęsta i pożywna. Mąż ją zjadł dosłownie w ciągu 3 minut, słyszałam tylko w pokoju jak uderza łyżką o talerz 😀😀😀
Naprawdę warto ją ugotować swoim głodomorkom.

Składniki:
40 dag mięsa wieprzowego (u mnie szynka),
3/4 papryki żółtej i czerwonej, 
4 średnie ziemniaczki,
pół puszki kukurydzy, 
1 średnia cebulka,
3 czubate łyżeczki koncentratu pomidorowego,
1 litr bulionu z 2 kostek rosołowych,
przyprawy: papryka czerwona słodka lub wędzona, lubczyk, majeranek, natka pietruszki,


Mięsko pokroiłam w kostkę i wrzuciłam na rozgrzaną patelnię, na której rozpuściłam łyżkę masła. Smażyłam do chwili kiedy mięsko straciło różowy kolor. Następnie wrzuciłam pokrojona w kostkę cebulkę, posypałam czerwoną papryką - wymieszałam. Dusiłam do chwili kiedy masełko zredukowało swoją objętość.

Do garnka, w którym miała być gotowana zupka wrzuciłam mięsko wraz z cebulką, zalałam to bulionem z kostek rosołowych i gotowałam tak długo, aż mięso było prawie miękkie jakieś 45 minut.
Po tym czasie dodałam warzywa czyli ziemniaki wraz paprykami, wymieszałam.
Jak już ugotowały się warzywa dodałam koncentrat pomidorowy plus zioła.
Danie posypałam natką pietruszki 😋

Życzę smacznego 😃

PYSZNE



2 komentarze:

  1. :) ...konkretna, pożywna, smaczna, treściwa... uwielbiam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak Pan opisał: konkretna i treściwa. Uwielbiam ją jeść zimową porą 😋

      Usuń

CHLEBEK BANANOWY