Sałatka z kurczakiem i czerwoną fasolką

Szybka i smaczna sałatka dobra na święta, urodziny jak i na grila ☺




Potrzebne składniki:
1 brokuł,
1 puszka czerwonej fasoli,
1 puszka kukurydzy,
2 pierś z kurczaka (mniejsze),
Po 1 łyżce majonezu i jogurtu,
Przyprawy: sól, zioła prowansalskie, troszkę pieprzu.


Brokuł wrzuciłam do osolonej wody i gotowałam około 7 minut. To samo zrobiłam z piersią kurczaka tylko tyle, że gotowałam tak długo aż zrobił się miękki około 10-12 minut.


Fasolkę i kukurydzę odcedziłam z zalewy na sitku i wsypałam do miski.
Pierś z kurczaka pokroiłam w drobną kostkę, a brokuł podzieliłam na różyczki.
Wszystko razem wymieszałam, doprawiłam do smaku solą i ziołami oraz połączyłam z majonezem i jogurtem.

Odstawiłam do lodówki na minimum 2 godzinki, aby wszystko się przegryzło.
Polecam jest treściwa i smaczna👍





Zapraszam na pozostałe moje przepisy😘

Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY