Kurczak w serowej panierce

Smaczna serowo paprykowa panierka, która równie dobrze smakuje na ciepło jak i zimno. Jeżeli macie już dość klasycznej panierki z bułki tartej proponuję ten przepis.


Potrzebne składniki:
2 piersi z kurczaka,
1 papryka,
15 dag żółtego sera,
pół szklanki mleka,
pół szklanki mąki,
1 jajko,
bułka tarta,
szczypta ostrej papryki, ( można pominąć lub dodać soli)
przyprawa do kurczaka,
lubczyk,


Mięso rozbiłam za pomocą tłuczka i doprawiłam przyprawa do kurczaka i lubczykiem. Odstawiłam na 30 minut do lodówki, w tym czasie zrobiłam surówkę  do obiadu i obrałam ziemniaczki.

Mleko zmiksowałam z mąką, przyprawami i jajkiem. Ser żółty starłam na tarce na dużych oczkach, a paprykę pokroiłam w drobna kosteczkę i dodałam do masy z mąki i mleka, wszystko dokładnie wymieszałam. Wyszła dość gęsta masa o konsystencji gęstej śmietany.



W przygotowanym cieście zanurzyłam wszystkie kawałki kurczaka. Następnie każdy kawałek mięsa obtoczyłam w bułce tartej i smażyłam na rozgrzanej patelni na oleju z jednej i drugiej strony na małym ogniu. 

Gotowe kotlety osączyłam z nadmiaru tłuszczu na ręczniku papierowym. Danie podałam z ziemniaczkami posypane koperkiem i surówką z kapusty pekińskiej.
Pychotka😋


Zapraszam na pozostałe moje przepisy😘

Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY