Leczo z cukinią

Sezon na potrawy z cukiną póki co trwa więc zrobiłam pożywne i sycące leczo ☺ już nie wspomnę o zapachu, który unosi się po mieszkaniu. Od samego wąchania potrawy człowiek robi się głodny☺☺☺ zapraszam do wypróbowania.

Potrzebne składniki:
3 średnie cukinie,
2 czerwone papryki,
1 zielona papryka,
1 średnia cebula,
5 pomidorów,
5 szt kiełbasek śląskich,
1 łyżka koncentratu pomidorowego,

Cukinie umyłam, przekroiłam wadłuż i pokroiłam w półksiężyce. To samo zrobiłam z cebulką. Papryki pokroiłam w paski, a kiełbaski w krążki.

Na głebokiej patelni rozgrzałam trochę oliwy i usmażyłam na złoty kolor cebulkę. Następnie dodałam kiełbaski, smażyłam do momentu lekkiego zarumienienia się.
Połączyłam z pozostałymi warzywami i dusiłam do miekkości na małym ogniu. Przyprawiłam bazylią, lubczykiem, vegetą i pieprzem.

Ja do lecza dodałam swoje pomidorki z działki, ale można je zastąpić koncentratem pomidorowym.

Zdjęcia potrawy nie mam ponieważ łasuchy zjedli tak szybko leczo, że nie było co fotografować😋 może uda mi się następnym razem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY