Mielone z mozzarellą otulone papryką

W zeszłym tygodniu natknęłam się na video przepis na mięsko mielone w innej postaci. Nadzienie serowe plus pyszna słodka czerwona papryka 😊 danie proste i sycące z uwagi na ser. Polecam jest pyszniutkie👍

Potrzebne składniki:
50 dag mięsa mielonego,
2 duże papryki,
20 dag sera mozzarella,
1 jajko,
natka pietruszki,
sól, pieprz.


Mięsko mielone przyprawiłam solą i pieprzem, dodałam natkę pietruszki i jajko. Wymieszałam.

Paprykę pokroiłam na 1,5cm krążki i usunęłam nasiona. Krążki poukładałam na desce do krojenia, dno i ścianki papryk wylepiłam mięsem, na środek poukładałam po kawałku sera i przykryłam kolejną warstwą mięsa mielonego.

Na rozgrzaną patelnie wlałam olj i smażyłam "kotleciki" z obu stron jak zwyczajne kotlety. Pysznie smakuje z bagietką czosnkową lub bułką 😋
Życzę smacznego😊






2 komentarze:

  1. Bardzo lubimy faszerowaną paprykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też 😉 sezon się zaczął więc można szaleć z przepisami.
      Pozdrawiam

      Usuń

CHLEBEK BANANOWY