Spagetti z kurczakiem i ze szpinakiem

Nasz dzisiejszy obiadek 😋 coś na szybko i smacznie - spaghetti z kurczakiem. Można dodać dodatkowo pieczarek, a na koniec posypać serem. Ja tego nie uczyniłam ponieważ uważam, że jest spora ilość śmietany więc darowałam sobie i rodzince sera.

Potrzebne składniki:
2x pierś z kurczaka, 
pół opakowania szpinaku mrożonego, 
200 g śmietany 18%,
1 czerwona cebula,
1 kostkę serka homogenizowanego,
przyprawa do kurczaka,
makaron spaghetti,


Makaron ugotowałam al dente i przelałam zimną wodą.

Kurczaka pokroiłam w kostkę i posypałam przyprawą do kurczaka, obraną cebule przekroiłam na pół i pokroiłam na półksiężyce. Na rozgrzanym oleju usmażyłam kurczaka, wrzuciłam pokrojoną cebulkę i dusiłam około 3 minut. Po tym czasie dodałam mrożony szpinak i przykryłam patelnie pokrywką.

W między czasie w większym kubku wymieszałam śmietanę z serkiem homogenizowanym i wlałam do mięska - wymieszałam i poddusiłam jeszcze chwilkę na małym ogniu.

Jak już wszystko połączyło się razem dodałam ugotowany makaron. No i gotowe 😀

Życzę smacznego😀


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY