Sałatka z fetą i brokułami

Zrobiłam tę sałatkę pierwszy raz jakieś 2 miesiące temu i mój mąż zarządził, że pozostanie z nami na dłużej :-) bardzo mu posmakowała, a jak same wiecie faceci raczej nie przepadają za sałatkami. Więc klamka zapadła :-)  mnie to bardzo ucieszyło, bo w końcu nie będę sama jadła sałatki na święta :-)  przepis pochodzi ze strony kulinarne przeboje.

Potrzebne składniki:
1 brokuł,
4 średnie pomidory (np śliwkowe),
puszka kukurydzy,
ser feta,
1 duża pojedyncza pierś z kurczaka,
garść migdałów lub słonecznika,
sól, pieprz,
olej rzepakowy lub oliwa z oliwek,

Brokuł ugotowałam al dente, pomidory i ser pokroiłam w kostkę, kukurydzę odcedziłam z zalewy, pierś z kurczaka pokroiłam w małą kostkę, przyprawiłam do smaku i podsmażyłam na nie wielkiej ilości oliwy. Migdały chwilę uprażyłam na suchej patelni.

W szklanej misce układałam kolejno składniki: brokuł, pomidor, kurczak,  kukurydza, ser feta, a na wierzch migdały lub słonecznik. Polałam to sosem czosnkowym :-). Wstawiłam do lodówki, aby wszystko się przeżarło no i... smacznego :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY