Młoda kapusta z kabanosami

Zaczął się sezon na młodą, słodką i pyszną kapustkę 😃 jest taka krucha i ma piękny zielony kolor. Młoda kapustka zawsze kojarzy mi się z: łazanki z kapustą i jako surówka do drugiego dania, pychotka 😃 te danie jest to inna wersja łazanek z kapustą. Zamiast typowego makaronu na łazanki czy kiełbaski, użyłam makaronu razowego świderki i kabanosów.
Zapraszam do skorzystania z tego przepisu.

Potrzebne składniki:
1 mała młoda kapustka, 
1 pęczek koperku,
20 dag makaronu razowego świderki,
2 pętka kabanosów wieprzowych/drobiowych,
vegeta i 1 łyżka masła/margaryny.

Makaron ugotowałam w posolonej wodzie. Kapustkę drobno poszatkowałam, kabanoski pokroiłam w drobne kawałeczki, koperek drobniutko pokroiłam.

W większym garnku na masełko wrzuciłam młodą kapustkę, posypałam delikatnie vegetą, wymieszałam. Po chwili dodałam kabanosy i ugotowany makaron, wymieszałam. Jak tylko kapustka zrobiła się mięciutka dodałam koperek i ponownie wymieszałam.

Danie jest równie pyszne na ciepło jak i na zimno.
Życzę smacznego 😃



Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz  krótki komentarz. Wystarczy parę słów :-) dziękuję i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY