Zupa z porów

Zupa w polskiej tradycji stanowi jako pierwsze danie. Podczas gotowania uwalnia się znaczna część zdrowych składników. Są pyszne, zdrowe, a w czasie zimy bardzo dobrze rozgrzewają organizm człowieka. 
Dzisiaj chciałabym zaproponować pyszniutką zupę z porów delikatnie zagęszczoną serkami homogenizowanymi z koperkiem.

Potrzebne składniki:
50 dag mięsa mielonego,
2 białe części pory, 
2 średnie marchewki, 1 pietruszka, 
4 średnie ziemniaki,
2 serki homogenizowane prostokątne,
pół pęczku koperku,
sól, pieprz, 
2 kostki rosołowe,
2l wody,



W garnku zagotowałam wodę i wrzuciłam kostki rosołowe.
Marchewkę i pietruszkę obrałam i pokroiłam w mała kosteczkę, ziemniaki w znacznie większą kostkę. Pora w pół centymetrowe pierścienie.



Mięso doprawiłam do smaku solą i pieprzem, wymieszałam. Do gotującej się wody wrzuciłam warzywa, wymieszałam. Mięso rwałam na maleńkie kawałki i wrzucałam do gotujących się warzyw, ponownie wymieszałam.

Po około 15 minutach dodałam pokrojony serek homogenizowany, wtedy szybciej się rozpuści w zupie. Na koniec posypałam koperkiem. 

Zupę z porów robi się jak sami czytacie bardzo szybko, a w dodatku jest smaczna i sycąca 😋


Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz  krótki komentarz. Wystarczy parę słów :-) dziękuję i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY