Bitki wieprzowe w sosie własnym

Moja rodzinka ogólnie uwielbia mięsa. Mięso mięsem by zagryzali😉 ale jak zrobię bitki w sosie do tego ziemniaczki i surówka to dopiero szamają jak królik marchewkę 😂 z resztą kto nie lubi takich pyszności? Nie znam takiej osoby, a Wy? Taki zestaw obiadowy jedli by codziennie 😃


Potrzebne składniki:
50 dag schabu,
przyprawa do mięsa wieprzowego (każdy ma swoją ulubioną)
oliwa do smażenia,

Mięso pokroiłam na centymetrowe kotlety, posypałam obficie z obu stron przyprawą i zostawiłam na chwilkę. W między czasie obrałam ziemniaczki na obiad. Kotlety można 2-3 godziny wcześniej przygotować wtedy należy wstawić do lodówki.

Na głębokiej patelni rozgrzałam olej i smażyłam kotlety z obu stron tak długo, aż zrobił się swoisty sosik z przypraw. Wtedy podlałam mięsko przygotowaną wodą i dusiłam na małym ogniu do momentu aż bitki zrobią się mięciutkie (około45 minut).

Sosik delikatnie zagęściłam mąką i podałam z ziemniaczkami i surówka z buraczków. Pychotka😋

Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz  krótki komentarz. Wystarczy parę słów :-) dziękuję i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY