Pierś kurczaka w sosie jogurtowo-carry

Mój dzisiejszy obiad to szybki kurczak z warzywami w pysznym sosie 😋 podstawowe warzywa zawsze każdy z nas ma w lodówce więc raczej problemy nie będzie ze zrobieniem tego jedzonka.  
Warzywa to podstawa każdego dnia. Dlatego staram się gotować obiadki swojej kochanej rodzince tak, aby choć trochę było tych warzyw. 
Danie można podać z ryżem, frytkami, bagietką lub jak ja zrobiłam z kaszą kuskus. 
Gorąco polecam 😊

Potrzebne składniki:
pęczek włoszczyzny,
podwójna pierś z kurczaka, 
1 mały jogurt naturalny,
2 łyżeczki curry,
olej do smażenia,
vegeta,
lubczyk,

Warzywa obrałam i pokroiłam w słupki, a porę w krążki. To samo zrobiłam z piersią kurczaka.

Na głębokiej patelni rozgrzałam olej, wrzuciłam warzywa i dusiłam pod przykryciem do momentu, aż zrobiły się miękkie. Od czasu do czasu mieszałam.

Po tym czasie posypałam vegetą i dodałam wcześniej pokrojonego w paski 🐔 wymieszałam wszystko razem i dusiłam pod przykryciem, aż mięsko zrobiło się mięciutkie. 

Jogurt wymieszałam z dwoma łyżeczkami przyprawy curry i wlałam na patelnię. Ponownie wszystko wymieszałam, a na koniec posypałam moją ulubioną przyprawą - lubczykiem 😉

Danie podałam z kuskusem. 
Szybko, smacznie i zdrowo 😊


Życzę smacznego😊

Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz  krótki komentarz. Wystarczy parę słów :-) dziękuję i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY