Placuszki z cukinii

Zapraszam do wypróbowania mięciutkich i pachnących placuszków z cukinii, którym nikt nie jest w stanie się oprzeć 😃



Składniki:
3 cukinie,
1 jajko,
vegeta, majeranek, lubczyk,
15 dag żółtego sera,
2 łyżki mąki ziemniaczanej,
oliwa do smażenia,


Cukinię umyłam i potarkowałam na dużych oczkach, posoliłam i zostawiłam na około 10 minut aby puściła wodę. Odcisnęłam cukinię z wody i doprawiłam do smaku dodając pozostałe składniki. Jeżeli nie macie w domu sera żółtego w całości można użyć takiego w plasterkach i zwyczajnie go pokroić w cienkie paseczki.



Cukinię wymieszałam ze wszystkimi składnikami i smażyłam na rozgrzanej patelni na oleju na złoty kolor.  Gotowe placuszki podałam ze śmietaną.




Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY