CIASTO JOGURTOWE Z OWOCAMI


Witajcie👩
Dzisiaj podzielę się z Wami obłędnym ciastem jogurtowym z dowolnymi owocami.
Przepis jest bardzo prosty, szybciutki w wykonaniu, nawet mikser nie jest potrzebny😊 więc ciasto można zrobić jak śpi małe dziecko w domu 😊 Owoce? Dowolne jakie macie pod ręką lub na jakie macie ochotę.
Ten przepis na pewno powędruje do Waszych zeszytów z przepisami.
Wszystkie składniki na ciasto jogurtowe muszą mieć temperaturę otoczenia!!!

Uwaga! Kubka po jogurcie nie wyrzucajcie ponieważ będzie on miarką do odmierzenia pozostałych składników takich jak: mąka, cukier i olej 😊


Potrzebne składniki:
5 jajek,
1 duży gęsty jogurt brzoskwiniowy,
1 kubek oleju,
3\4 kubka cukru,
3 kubki mąki tortowej,
cukier waniliowy,
2 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia,
pół flakonika olejku waniliowego lub śmietankowego,




W pierwszej kolejności przygotowałam 2 miski i łyżkę do mieszania. Do jednej miski wlałam produkty mokre czyli: olej, jajka, jogurt i olejek zapachowy i połączyłam wszystko dokładnie za pomocą trzepaczki. 
Do drugiej miski produkty suche: mąka, cukry, proszek do pieczenia - wszystko razem wymieszałam. 
Następnie mokre produkty wlałam do suchych i dokładnie wymieszałam łyżką, aż wszystko ładnie się połączyło. Ciasto jest dość gęste, niech Was to nie martwi, że coś nie tak wyszło😉


Ciasto przelałam, a raczej przerzuciłam (ponieważ ciasto jest dość zwarte) do dużej  prostokątnej foremki. Dno foremki wyłożyłam papierem do pieczenia. Na ciasto poukładałam wydrążone śliwki dziurkami po pestkach do góry i posypałam cukrem. Można też posypać cynamonem😋

Gotowe ciasto wstawiłam do piekarnika i piekłam w 180C przez 50 minut.
Szybko i prosto prawda?


Do ciasta można użyć różnych owoców, oto propozycja😊 śliwka z brzoskwinią.





Zapraszam na pozostałe moje przepisy 😘


Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)

3 komentarze:

CHLEBEK BANANOWY