Pierś z kurczaka w sosie śmietanowo-koperkowym

Jest to jedeno z moich ulubionych dań, które ugotowałam parę lat temu jak zamieszkałam z ówczesnym narzeczonym 😊 od tamtej pory gromadze przepisy z gazet, karteczki z 📅 , książki kucharskie itp.  Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kurczaka z ryżem pychotka😋 polecam wszystkim wypróbować ten przepis.


Potrzebne składniki:
2 piersi z kurczaka,
2 torebki ryżu,
1 szklanka mleka,
1 mała smietana 18%
2 pęczki koperku,  (można 1 pęczek)
przyprawy: vegeta, 1 łyżeczka gałki muszkatołowej,
2 łyżki mąki pszennej,
2 łyżki margaryny,

W pierwszej kolejności oczyściłam piersi kurczaka i pokroiłam ją w mała kostkę, doprawiłam przyprawą do drobiu i smażyłam na rozgrzanej patelni.

W garnku zrobiłam zasmażkę do sosu. Czyli 2 spore łyżki margaryny roztopiłam i wymieszałam z 2 łyżkami mąki. Podczas mieszania zmniejszyłam gaz i szybko połączyłam składniki za pomocą drewnianej łyżki.
Następnie wlałam mała śmietanę i mleko. Mieszałam, aż wszystko ładnie się połączyło w kremową konsystencję, doprawiłam do smaku vegetą i gałką muszkatołową. Na koniec dodałam duuużo koperku 😁uwielbiam go. 
Usmażonego w kostkę kurczaka przełożyłam do sosu i zostawiłam go na 15 minut, aby wszystko nawzajem się przegryzło.  



Zapraszam na pozostałe moje przepisy😘

Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY