MUFFINKI Z BANANAMI

Dzisiaj podzielę się z Wami przepisem na muffinki z bananami z gazetki "Smaczne i zdrowe" - domowe ciasta i ciasteczka. Są pachnące bananami i niezwykle aromatyczne.
Zapraszam do wypróbowania 😊



Potrzebne Ci będzie:
1 i 3/4 szklanki mąki,
2 duże dojrzałe banany,
2 łyżeczki proszku do pieczenia,
1/3 szklanki cukru,
1/2 szklanki rodzynek,
90 g rozpuszczonego masła,
2/3 szklanki mleka,


Przygotuj dwie miski. Do jednej wrzuciłam pokrojone banany, zalałam mlekiem. Widelcem rozgniotłam na papkę, odstawiłam.
W drugiej misce połączyłam pozostałe składniki czyli mąkę, proszek, masło, cukier, rodzynki. Obie masy lekko połączyłam drewnianą łyżką - nie mieszać do uzyskania jednolitej masy.

Gotową masą napełniłam papilotki i piekłam muffinki w temperaturze 180C przez 25 minut.

Smacznego🌹









Zapraszam na pozostałe moje przepisy😘



Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY