KOTLECIKI Z PIERSI KURCZAKA Z MARCHEWKĄ


Jeżeli znudził się Wam tradycyjny kotlet z piersi kurczaka to zapraszam do wypróbowania tego zdrowego i pysznego przepisu.
Kotleciki zapiekane w piekarniku bez tłuszczu!!!




Potrzebne Ci będzie:
2 piersi z kurczaka,
2 marchewki,
1 jajko
2 szklanki płatków kukurydzianych,
Przyprawy - po 1 łyżce: słodka papryka,
lubczyk lub bazylia, 
przyprawa do kurczaka,

Pierś kurczaka pokroiłam w małą kostkę, dodałam potarkowane na marchewki i przyprawy. Wszystko razem wymieszałam.

Płatki kukurydziane rozdrobniłam na mniejsze kawałki i wymieszałam razem z mięsem i przyprawami.

Z powstałej masy formowałam kotleciki i układałam na papierze pergaminowym.
Piekłam w piekarniku w temperaturze 175°C przez około 20 minut.

Życzę smacznego😊








Zapraszam na pozostałe moje przepisy😘



Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY