SAŁATKA Z BROKUŁEM I KURCZAKIEM

Jest to moja ulubiona sałatka, ponieważ można ja zrobić na każdą okazję, nawet na grilla 😉 z tym, że robiąc ją na grilla to do majonezu dodaję 2 ząbki wyciśniętego czosnku.
Zapraszam do wypróbowania🌹

Potrzebne Ci będzie:
1 brokuł,
1 pierś z kurczaka,
3\4 puszki kukurydzy,
pół szklanki ziaren słonecznika,
2 łyżki majonezu,
trochę soli i pieprzu do smaku,

Pierś kurczaka ugotowałam w osolonej wodzie, wyjęłam do ostudzenia, a następnie pokroiłam w malutką kosteczkę.

Brokuł  poporcjowałam na mniejsze różyczki i również gotowałam w osolonej wodzie. Odcedziłam wraz z kukurydzą z wody na durszlaku.
Słonecznik uprażyłam na suchej patelni.

Wszystkie składniki połączyłam w misce, dodałam majonez i przyprawy - wymieszałam.

Sałatkę przechowuję w lodówce.






Zapraszam na pozostałe moje przepisy😘


Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY