KOTLETY MIELONE Z PIEKARNIKA


Witam ☺

Wczoraj zrobiłam o to taki obiadek.
Przepis jest banalnie prosty ponieważ zamiast smażenia kotletów i gotowania pyrków wkładamy wszystko do piekarnika na dużą blaszkę i pieczemy! 
Smak pieczonych ziemniaczków jest nie do opisania 😋 mniam mniam.


Potrzebne Ci będzie:
50 dag mięsa wieprzowego zmielonego,
1 bułka kajzerka,
przyprawy: sól, pieprz ziołowy plus kminek (opcjonalnie),
przyprawa do ziemniaków (Prymat),
1 kg ziemniaków,


Ziemniaczki obrałam i pokroiłam na mniejsze części. Poukładałam na dużej blaszce tej z piekarnika. Doprawiłam przyprawą do ziemniaków firmy Prymat.

Teraz robię zwyczajne kotlety mielone. Myślę że każda z Pań ma swoją ulubioną wersję więc można zrobić po swojemu 😊
Mięso mielone doprawiłam przyprawami, dodałam namoczoną wcześniej w wodzie bułkę kajzerke. Można również dodać podsmażoną cebulkę. Ja tym razem nie dodałam. Wymieszałam wszystko do uzyskania jednolitej masy i uformowałam kotlety, na środku każdego kotleta zrobiłam mały dołek i położyłam kawałek masełka. Wstawiłam do nagrzanego piekarnika na 190°C na dobre 40 minut, aż mięsko ładnie się zarumieni 😊😊😊

Do tego ulubiona surówka.
U nas jabłko, marchewka plus pora.
Jeszcze jedno. Na blaszkę wcześniej położyłam papier do pieczenia.

Życzę smacznego 😊


Zapraszam na pozostałe moje przepisy😘


Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY