Wątróbka z brokułem w sosie serowo-śmietankowym.

Potrzebne Ci będzie:
40 dag wątróbki,
1 brokuł,
1 mała cukinia,
1 łyżka masła lub margaryny,
1 serek homogenizowany śmietankowy lub z ziołami
pół małej śmietany 18%
przyprawy: vegeta i czerwona słodka papryka.

Wątróbkę wcześniej moczę w mleku żeby była delikatniejsza w smaku i pozbyć się goryczki.
Wyjęłam z miski oczyściłam z błonek i poukładałam na patelni, na której wcześniej rozpuściłam masło. Patelnie przykryłam pokrywką i dusiłam wątróbkę na małym ogniu około 5 minut, przerzuciłam wątróbki na druga stronę, doprawiłam do smaku vegeta i papryką, a następnie dodałam potarkowaną cukinię. Wymieszałam i znowu przykryłam pokrywka, aby wątróbka dusiła się wraz z cukinią.

Po chwili około 4 minut podlałam przygotowaną wodą tak, aby wątróbka była delikatnie przykryta i wrzuciłam różyczki brokuła. Przykryłam pokrywką i dusiłam na małym ogniu około 10 minut do momentu kiedy brokuł zrobił się prawie miękki.

Następnie dodałam pokrojony w kostkę serek homogenizowany i śmietanę - wymieszałam i pozostawiłam, aby wszystko razem się przegryzło.
Danie jest przepyszne i naprawdę łatwe do zrobienia.
Podaję z makaronem razowym lub z ziemniaczkami. 
Życzę smacznego 😃


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY