Wątróbka z serem i pieczarkami

Moja kochana wątróbka 😋 nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wątróbkę pod każdą postacią. Podzielę się z Wami moim drugim przepisem na tę pyszność.
Jak już pisałam w poprzednim poście na temat wątróbki (kliknij) wątróbkę wcześniej moczyłam w mleku. Danie podałam ciepłe ze względu na ciągnący się ser 😀

Potrzebne składniki
 około 40 dag wątróbki,  
4 większe pieczarki,
1 średnia cebulka,
20 dag serka,
przyprawy: vegeta, papryka czerwona,
natka pietruszki,
Wątróbkę oczyściłam z błon i żył, pieczarki obrałam ze skórki, przecięłam na pół i pokroiłam w paski to samo zrobiłam z cebulką. Na głębszej patelni (z pokrywką) roztopiłam 1 łyżkę masła i poukładałam wątróbkę jedna przy drugiej. Posypałam przyprawami i przykryłam pokrywką tak na chwilę, aby wątróbka zmieniła tylko kolor. Przewróciłam wątróbkę na drugą stronę, dodałam pieczarki wraz z cebulką i dusiłam około 10 minut.
Po tym czasie jak już cebulka i pieczarki zrobiły się mięciutkie, posypałam startym serem. Jeszcze na chwilę przykryłam danie pokrywką, aby ser się ładnie roztopił i posypałam natką pietruszki 😋 i podałam z ziemniaczkami. Pychotka 😃

Życzę smacznego 😃


2 komentarze:

  1. :) Witam :) ...tak jak zaznaczyłem powyżej danie bardzo fajne... dla mnie, bo uwielbiam wątróbkę :) nigdy nie jadłem z serem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pana😊 ja też uwielbiam wątróbkę mniam mniam nie wyobrażam sobie, aby miała zniknąć z naszego menu.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

CHLEBEK BANANOWY