Kotlet nadziewany boczkiem


Jak znudził Wam się tradycyjny kotlet mielony zachęcam do zrobienia z tego przepisu. Kotlet nadziewany boczkiem i ogórkiem kiszonym. Pychotka 😋 boczek kupiłam już pokrojony w sklepie Netto. Zawsze to mniej roboty w domu, prawda?
Jak mięso za bardzo będzie się kleić do rąk, proponuję dłonie lekko obsypać mąką.



Składniki:
50 dag mięsa mielonego wieprzowego,
15 dag wędzonego boczku,
2 ogórki kiszone,
natka pietruszki - opcjonalnie,
1 jajko,
przyprawa do mięsa,
olej do smażenia,

Mięsko wrzuciłam do miski, dodałam jajko, sól, pieprz i pokrojoną natkę - wymieszałam aż wszystko ładnie się połączyło.

Ogórka i boczek pokroiłam w kostkę. Mięso spłaszczyłam na dłoni, dodałam porcję boczku i ogórka. Zlepiłam (tak jak robi się pierogi) i lekko spłaszczyłam kotlet.

Gotowe ulepione kotlety smażyłam na oliwie do momentu, aż zmieniły kolor na brązowy 😊

Danie podałam z ziemniaczkami i surówką z pekińskiej.

Życzę smacznego😊


Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz  krótki komentarz. Wystarczy parę słów :-) dziękuję i zapraszam ponownie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY