Muffinki z gruszką

Uwielbiam gruszki za ich niebiańską słodycz i mnóstwo pysznego soku 😋 a jak dłużej poleżą to są takie mięciutkie, że mój synek z dwoma malutkimi ząbkami radzi sobie z nimi 😀
Muffinki jak to muffinki są dziecinnie proste więc robiła je córcia.

Oto potrzebne składniki:
2 gruszki,
2 jajka,
100g masła/margaryny,
1 czubata łyżka oleju kokosowego nierafinowanego (można ominąć), 
2 szklanki mąki,
1 szklanka mleka,
5 łyżek cukru,
1 cukier waniliowy,
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia, 
1/2 łyżeczki imbiru,

Masło wcześniej roztopiłam w garnuszku i połączyłam z olejkiem kokosowym - odstawiłam do ostygnięcia. Gruszki obrałam i pokroiłam w niewielką kosteczkę. Przygotowałam 2 miski. Do jednej wsypałam suche składniki, a do drugiej mokre. Połączyłam wszystko razem, dodałam obrane gruszki i wymieszałam łyżką. Gotową masą napełniłam papilotki i wstawiłam do nagrzanego piekarnika w temperaturze 180oC, piekłam 25 minut.





Muffinki wyszły tak pyszne i wilgotne, że jeszcze tego samego dnia zrobiłam wersję z brzoskwiniami.


Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz  krótki komentarz. Wystarczy parę słów :-) dziękuję i zapraszam ponownie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY