Meksykańskie gołąbki

Gołąbki bez kapusty, ale za to pyszną czerwona słodką papryką z cebulką w środku. Aromat i smak jest wyjątkowy i co ważne wszystko robimy w jednym naczyniu :-) uwielbiam takie obiadki, a Wy?



Potrzebne Ci będzie:
50 dag mięsa mielonego, 
2 duże czerwone papryki,
1 większa cebula biała i czerwona,
4 łyżki koncentratu pomidorowego,
1 łyżki śmietany,
1 łyżka oleju,
1 jajko,
natka pietruszki,
sól, kolendra, papryka czerwona, pieprz ziołowy, majeranek, lubczyk,


W pierwszej kolejności doprawiłam mięso przyprawami, dodałam jajko i wymieszałam. 
Papryki i cebulę pokroiłam w paski i usmażyłam na patelni z odrobiną soli na 1 łyżce oleju, aż cebulka zarumieniła się.

Z mięsa uformowałam placki w wielkości dłoni i nałożyłam usmażony farsz z papryki i cebulki, a następnie uformowałam gołąbki.


Obtoczyłam w mące i usmażyłam z obu stron na oleju na głębokiej patelni. Gołąbki zalałam przygotowaną wodą około 300 - 400 ml, dodałam koncentrat pomidorowy i gotowałam pod przykryciem na małym ogniu mniej więcej 20 minut.





Na koniec dodałam śmietanę i posypałam natka pietruszki.
Pychotka!!!

Smaczne i sycące. Jak dla mnie to najlepiej smakowało z pieczywem :-) niżej podaję przepis na domowe bułeczki z ziarnem lub bez jak kto woli :-)




Zapraszam na pozostałe moje przepisy😘

Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY