Potrawka z dyni

Szybka do zrobienia i bardzo sycąca. W przepisie jest koperek, ale można to pominąć jak akurat nie macie w domu lub nie przepadacie za nim.



Potrzebne Ci będzie:
1 średnia dynia (miąższu 50 - 60 dag),
2 średnie czerwone papryki,
1 średnia cebula,
1/2 łyżki masła lub margaryny,
1/2 szklanki śmietany 18%,
do smaku soli, pieprzu, cukier,

Cebulę obrałam i pokroiłam w talarki, paprykę pokroiłam w paseczki, dynię obrałam ze skórki, a miąższ pokroiłam w paski grubsze niż papryka.


Cebulę wraz z papryką zalałam wrzątkiem na głębokiej patelni, dodałam masło, sól i szczyptę cukru, mieszam i dusze do miękkości.


Do cebuli z papryką po około 7-10 minut dodałam dynię i dalej dusiłam do miękkości około 7 minut. Na koniec dodałam koperek można dodać również natkę pietruszki.




Gotowe danie podałam z nuggetsami z kurczaka w krakersach.
Pychotka ☺

Link do Nuggetsy w krakersach






Zapraszam na pozostałe moje przepisy😘

Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY