PLACUSZKI Z PIERSI KURCZAKA Z PAPRYKĄ

Placuszki z kurczaka z czerwoną papryczką połączone z żółtym serkiem - PYCHOTKA!!! Najlepsze są na ciepłe z uwagi na znajdujący się w środku ser żółty, który pod wpływem ciepła ciągnie się jak cukierek krówka :-) moja rodzinka je uwielbia.

Zapraszam do wypróbowania przepisu🌹

Potrzebne Ci będzie:
2 piersi z kurczaka
1 większa czerwona papryka,
4 jajka,
15-20 dag potarkowanego żółtego sera,
natka pietruszki,
przyprawy: sól, przyprawa do kurczaka

Pierś kurczaka pokroiłam w nie za dużą kostkę, około 1,5cm. Przełożyłam do miski , w której będę wszystko razem mieszać. Następnie dodałam pokrojoną czerwoną paprykę w drobną kostkę, posiekaną natkę pietruszki oraz potarkowany żółty ser.

Na koniec wbiłam jajka, wymieszałam. Drewnianą łyżką nabierałam porcję mieszanki mięsnej i smażyłam na rozgrzanej patelni na olej. Po usmażeniu kotleciki wyjęłam na ręcznik papierowy, aby osączyć kotleciki z oleju.






Zapraszam na pozostałe moje przepisy😘



Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY