CIASTKO FRANCUSKIE Z KREMEM CZEKOLADOWYM


Sezon działkowy w pełni i trochę brak mi czasu na siedzenie w kuchni tym bardziej, że pogoda jest przepiękna 🌞 to korzystamy z uroków wiosennych.
Dzisiaj wrzucam szybki, prosty i smakowity przepis: ciacho do kawy i nie tylko.
U mnie ciastka po wyciągnięciu z piekarnika przetrwały tylko 15 minut 🙉 zostały zjedzone w trybie natychmiastowym👍



Potrzebne Ci będzie:
1 opakowanie ciasta francuskiego,
2 banany 🍌,
trochę nutelli około 4-5 łyżek lub kremu czekoladowego,
1 jajko,

Ciasto pokroiłam wzdłuż na 5 części. Każdy kawałek posmarowałam nutellą i poukładałam pokrojone w krążki banany do połowy paska - tak jak na zdjęciu.
Ciastko złożyłam na pół, zrobiłam 3 nacięcia nożem, a widelcem przyciskałam boki, aby krem nie wypłynął ze środka podczas pieczenia.

Na koniec posmarowałam ciastka rozkłóconym jajkiem i wstawiłam do nagrzanego piekarnika do 200°C Piekłam 20 minut do uzyskania złotego koloru 😀

PYCHOTKA





Zapraszam na pozostałe moje przepisy😘


Jeżeli podoba Ci się przepis lub/i skorzystałaś/eś z niego będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz komentarz. Wystarczy parę słów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CHLEBEK BANANOWY